no comments

Rakaman Video Isteri Orang Kantoi Ditangkap Bersama Lelaki Bangla

Kes wanita Melayu digoda oleh warga asing di Malaysia bukanlah satu perkara yang baru terjadi malah semenjak kehadiran warga asing seperti dari Bangladesh, Nepal dan sebagainya semakin menjadi-jadi kebelakangan ini.

Ada diantara mereka bercinta sehingga mengakhiri dengan perkahwinan serta turut mempunyai zuriat dan pasangan warga asing yang mengahwini wanita Melayu dikatakan akan mendapat taraf kerakyatan sebagai penduduk tetap di Malaysia.

Kes yang membabitkan warga asing dengan isteri orang juga kerap dilaporkan. Siapakah yang harus dipersalahkan dalam hal sebegini apabila si isteri mencari cinta dengan lelaki warga asing? Adakah kerana lelaki warga asing yang harus dipersalahkan kerana mendekati isteri orang atau si isteri yang menyerah diri dengan menggoda mereka?

Satu kes terbaru yang melibatkan seorang wanita dipercayai masih lagi mempunyai suami sedang bermadu kasih dengan seorang lelaki Bangladesh telah ditangkap dan sempat dirakamkan serta dimuat naik ke laman sosial oleh pemilik akaun Facebook, Nyok Muda.

Menurut kenyataan beliau melalui Facebook terbabit, rakaman video itu diambil ketika kedua-dua pasangan ini ditangkap sewaktu mereka bersama di Taman Jubli Perak, Sungai Petani, Kedah dan wanita terbabit dipercayai isteri orang manakala lelaki itu adalah warga asing dari Bangladesh.

Menurut Nyok Muda lagi, beliau kasihan kepada suami wanita itu kerana terpaksa menanggung dosa di atas perbuatannya bersama dengan lelaki Bangla tersebut. Beliau turut berpesan kepada semua penonton agar mengingati wajah lelaki Bangla berkenaan kerana dikatakan lelaki terbabit sering menganggu isteri orang.

Rata-rata netizen yang menyaksikan rakaman video ini turut menyatakan kekesalan mereka serta mengecam di atas tindakan wanita yang bertudung itu kerana sanggup meninggalkan suaminya semata-mata untuk bercinta dengan lelaki Bangla.

 

Baca Ini Juga : BANGLA SEMAKIN BIADAP!!

Harini call beli gas ..
Setibanya di rumah ..
Gas itu dihantar oleh seorang lelaki bangla ..
Bangla gas : (selepas letak gas ) .. u duduk satu orang saja ka ..

Saya : (Dlm hati rasa lain) takla saya sudah kawin. Tggu suami balik kerja ..

Bangla gas : boleh saya tumpang tandas ..

Saya : masuk tu tandas kat dapur ( aku tercegat di pintu masuk rumah .. sbb takut skit time tu ) .

Bangla gas : ( selepas keluar dr toilet) ada air ka saya mahu minum )

Saya : rumah saya xda air.. habis, tak.masak air lagi .. (dlm hati kecil ni rasa da lain macam ) ok u kluar la balik .. gas sudah dapat, duit sudah byar ..

Bangla gas : saya punya perempuan sudah lari .. boleh saya try u satu kali saja sambil mata dan jari dia tunjuk ke bawah ku ..

Saya : u balik sekarang. u tahu suami saya polis. Kerja dekat balai bandar baru bangi.. baik u balik sekarang sebelum saya bg tahu suami ..
Bangla itu terus kluar rumah .. dan saya terus.knci pintu rumah ..

# mmg nak call syarikat dia kerja dan buat aduan .. mmg jahat org bangla .. ni mulut saya nk.mnuduh org bangla kot yg terlibat kes rogol dan budak budak .. bukannya saya seksi .. baru balik kerja pakai jubah dan tudung pun labuh ke paras paras pusat .. siap saya mngaku saya dah kawin .. berani betul bangla ni .. lpas ni apepun jual beli melibatkan penghantaran ke rumah .. mmg xkan kasi masuk ke rumah .. bhya .. ni pun di shortkan cerita .. geram teramat sgt .. berhati hatilah pd semua wanita di luar sana .. dorg bukan kisah buruk ke cantik ke tua ke muda ke budak ke .. janji dorg dpt puaskan nafsu binatang dorg .. hish berani betul ..

Aku termenung sekejap. Perasaan berbaur marah dan sedih. Marah dan sangat meluat dengan puak-puak bangla ini (bukan semua). Sedih kerana kebanjiran puak-puak bangla yang sesetengah berperangai haiwan ini seolah-olah mereka ini bebas untuk berbuat apa saja. Malaysia ini bukan saja menjadi lubuk rezeki ekonomi mereka malah mereka juga semakin berani mencari dan memperdayakan kaum-kaum wanita. Mangsanya pula adalah lebih kepada wanita-wanita Melayu tempatan, tak kira siapapun .. tak kira statusnya. Asal dapat je.

Moga kepada semua .. khususnya anak-anak gadis dan wanita Melayu .. berhati-hatilah .. Puak-puak ini biasanya berniaga. Dan menjadi trend sekarang ini mereka berniaga dari pintu ke pintu rumah. Macam-macam barangan yang nak dijualnya. Apa yang penting jangan sesekali berikan peluang kepada puak-puak ini untuk masuk ke dalam rumah hatta ke dalam kawasan parking kereta rumah sekalipun!! Kalau diaorang datang berniaga .. pastikan ada ramai ahli keluarga atau panggil jiran-jiran untuk bersama-sama. Jika tak ada tak payah layan. (termasuk layan cakap). Tutup pintu rumah rapat-rapat. Buat tak dengar je bila dipanggil ..

Oh ya .. jika ditanya “sorang je ke kat rumah?” Jawab je .. “Ramai .. diorang ada dalam bilik. Suami sayapun ada ..” Jangan sesekali jawab, “iya sorang je @ suami saya pergi kerja @ duk tunggu suami balik kerja ..

Sila Share Dengan Rakan2 ye..

 

Facebook Comments